Vila i frid, bästa Zadeira
Jag har fått hennes pojkväns tillåtelse att dela med mig av detta här.
Tyvärr så gick Zadeira bort den 14e maj. Hon var inte bara Medarbetare här, utan även en av mina vänner. Hon är extremt saknad. Hon var väldigt aktiv på iFokus och var väldigt klok i sina inlägg och ställde upp med tips och råd så ofta hon kunde.
Vila i frid, fina Zadeira.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Så sorgligt! 😥 Men tack för att vi fick veta!
Vila i frid, Zadeira. 🌷💚
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Vila i frid, Zendeira.
Så sorgligt, vila i frid Zadeira.
/Désirée
Men fy sa tragiskt 😢tänkte på henne häromdagen att hon inte synts till.
Kommer att sakna henne. Vila i frid Zadeira 💖
Så sorgligt. Vila i frid, Zadeira 🌹
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Sorgligt. Hon kommer att vara saknad. 😢
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Saknar ord - vila i frid Zadeira.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Så oerhört ledsamt 😥
/Maria
Verkligen tragiskt !
Vila i frid Zadeira ❤️
HH 🙂
Så fruktansvärt ledsamt! 😢
Tack för den tid vi fick dela med dig Zadeira, vila i frid!❤️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
❤️❤️
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Utan att veta vem hon var och vad hon kämpade med så blir jag trots allt berörd av detta besked! 😢
Alla tankar går till hennes anhöriga och familj! 🙏💚💜
Jag kanske ska klargöra med tanke på vilken sajt jag valde att dela med mig av detta på. Vi vet inte än vad som hände, men det var ingenting hon gjorde. Trots allt så mådde hon bättre och var gladare än på länge.
Vet också att hon skulle bli rörd av att se så många som bryr sig. ❤️
Fy, vad tråkigt att höra. Hon har hängt med länge här på iFokus. Vi har korsat vägar i diskussioner massor av gånger. 🙁
#13:
Vad skönt och veta att hon inte gjorde något av medveten karaktär inför denna utgång 🙏🙏🥺 , vilket tyvärr var det som jag tänkte på först.
Jag hoppas ni snart får veta!! 🙏
- Redigerat 2024-06-01 10:34 av [trädkrona]
Så trist, kommer att vara saknad.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Man blir riktigt chockad av att läsa det här. Hon var ju så ung. Samma dag som hon dog skrev hon ett inlägg om att det är soligt och varmt och att hon inte hade några planer ännu för dagen. Det måste ju ha gått snabbt. Vila i frid Zadeira.
Hon var aktiv på Livskvalitet och kommer vara så saknad.😥
/Maria
Vila i frid Zadeira 💜
Du blir saknad av många 💜
——
Jag är tillbaks ✨
Oj, ja jag är också riktigt chockad. Inte för att jag kände henne så bra, men våra vägar har ändå korsats på iFokus ibland och intrycket hon lämnade mig, var att hon var en väldigt omtänksam och god människa. Vila i frid Zadeira.
Vila i frid Zadeira.
Svårt att fatta att hon är borta.💙
Ja det är helt overkligt. Vi brukade ju smsa varje dag och dela bilder etc. Händer att jag plockar upp mobilen för att berätta något för henne innan jag kommer ihåg att det inte går längre.
Fina Zadeira, du kommer att varra saknad!
Jag kände henne inte mer än att ha mött henne här på forumet i många år och alltid uppfattat henne som en varm, klok och omtänksam människa. ❤️
Vila i frid och det känns ändå bra att veta att du lämnade oss i en period när livet såg ganska ljust ut även om det kan verka bakvänt.
Tack Calcifer för att du delar med dig, beklagar förlusten av en kär vän! 🌹
Mina tankar går även till Zadeiras pojkvän som måste vara en otroligt fin person att döma av det hon har berättat genom åren.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Usch, det här tog mig väldigt hårt.
Så overkligt.
/Maria
Vila i frid ❤️
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
🥀💞 Sov i ro Zadeira.
Detta var en enorm chock för alla. Zadeira satt och smsade med mig, sin pojkvän och några andra vänner. Delade en bild på sig själv när hon satt ute på balkongen och myste.
Sen slutade hon svara på sms och några timmar senare larmade en granne polisen som kom och bröt sig in och hittade henne. Så det enda vi vet är att det måste gått fort och var förmodligen smärtfritt vilket åtminstone är en tröst.
När hennes pojkvän kontaktade mig en vecka senare så hade jag börjat ana att nåt kanske hänt men jag hade inte ens tänkt tanken på att det kunde vara så illa. Jag har kämpat med sorg och chock sedan samtalet med honom. Som tur var hade jag tid hos psyk några dagar senare så jag fick stöttning och råd.
Men det är hemskt. Jag saknar henne och det känns så orättvist.
#27: Men gud!! 😱😢
Pågår det en process nu då från sjukvården att ta reda på vad som kan ha hänt?
#28: Ja precis. Hennes pojkvän har lovat att meddela mig när de vet, men det kan tydligen ta lite tid.
#29:
Okej, hoppas snart! 🙏
Har du någon annan att kunna bearbeta denna tomhet med? 💛
#30: jag träffar min samtalskontakt en gång i veckan hos psyk, och jag har min bästa vän som stöttar.
#31: Åh, vilken lättnad att få veta att du kan ventilera med dessa två! 🙏💚💛
Är du med någon just nu?
Hoppas det… 🙏
#32: Jag har mina katter. De verkar känna att jag är ledsen för båda är gosigare än någonsin. Har svårt att ens skriva detta då ena knuffar på mobilen hela tiden för att komma åt att pussa mig i ansiktet.
#33: Vi är nog många som blev tagna av detta utan att egentligen ha känt Zadeira mer än som en omtyckt och uppskattad medlem här på iFokus.
Att dessutom ha förlorat henne som en kär vän…ta hand om dig så gott det går, Calcifer! ❤️
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#34: Ja jag gör så gott jag kan. Jag förlorade ju mamma, men förutom henne har jag aldrig förlorat någon. Och med henne var det ju ingen chock heller då hon hade cancer. Detta var som en blixt från klar himmel. Zadeira var ju inte sjuk eller gammal liksom. Jag misstänkte att nåt var fel eftersom hon inte svarade på sms, men jag tänkte typ… hon kanske mår dåligt och behöver en paus från internet eller t.o.m. att hon kanske var sur på mig av någon anledning. Men när hennes pojkvän sökte kontakt och ville ringa då började jag väl inse att något var riktigt riktigt fel. Men var fortfarande så chockad att det dröjde innan första tårarna kom.
#34: Hon har alltid varit här och bidragit en hel del som aktiv medlem. Så tror nog alla känner att det är lite tommare nu.
#33: 💙💚 djur känner, mer än människor när något är fel. Och djur helar.
Är glad för att du har dom! 🙏😊💜
Vila i frid, finaste Zadeira. ❤️🩹🕊💔
#36: Ja jag vet ju att iFokus var en stor del av hennes vardag och att hon var aktiv och omtyckt så det var därför jag kollade med hennes pojkvän om jag kunde dela med mig vad som hänt här. Så ingen behövde undra vart hon tagit vägen.
#39 Hon var aktiv sedan länge på Livskvalitet så du får gärna meddela där också.
Jag har inte velat skriva något utan det får isåfall komma från dig om du tycker det är lämpligt.
/Maria
#40: Det kan jag absolut göra. 🌸
Men så fruktansvärt, ändå tur att det gick fort så hon inte behövde lida.🥹
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#42: Ja så känner jag också.
Jag har aldrig känt Zadeira, men det känns ändå tomt. Vila I frid 🥀
- Redigerat 2024-06-01 21:38 av [Zefirka]
Finaste Zadeira 😢 har haft mycket kontakt med henne via privata meddelanden de senaste månaderna. Detta besked kom som en chock, jag skrev med henne några dagar innan det hände, och blev lite fundersam när hon helt plötsligt slutade svara. Gick igenom alla meddelanden för att se om jag hade skrivit något dumt, men kunde inte hitta något.
Vila i frid Zadeira, vi ses i Nangijala.

Även om jag inte kände henne personligen eller pratat med henne är hon en av dem jag alltid känt igen och sett runtom iFokus olika diskussion och verkade vara en snäll och trevlig person.
Vila i frid.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Så sorgligt. Många tankar till pojkvän och övrig familj. 🌹
Jag förstår inte heller riktigt att Zadeira är borta , det kom som en chock , jag va med i en hel del diskussioner och tyckte alltid att hon va en så fin människa.
❤️
Plötsligt är du inte här hos oss längre,
Saknaden kommer att vara enorm efter dig.
Du va en fantastisk tjej.
Massor med styrke kramar till familjen.
Soligajag1
HH 🙂
Hon hann vara medlem på iFokus i 18 år och var därmed en av våra mest långvariga medlemmar.
Vila I frid ❤️
Milo🎀🎀
Hon/hen
Jag gör en intressekoll, ifall någon/några skulle vilja vara med att skicka blommor till begravningen: https://depression.ifokus.se/discussion/1589341/intressekoll---blommor-till-zadeiras-begravning?postId=20341245