En tyst stund för Zadeira, 11/6, 13.00
Zadeiras begravning är 11/6 kl 13.00
Finns inga speciella regler, finns ingen som måste vara med, allt är frivilligt.
Men kl 13 i morgon kommer åtminstone jag tända ett ljus och ha en tyst stund till minne av Zadeira.
Alla kan ju delta precis hur man vill. Kanske pausar man serien en kort stund, eller tar sig en cigg under pausen (om man arbetar) om man är rökare. Finns inget rätt eller fel. Drick åt extra gott kanske, eller ät en extra kaka. Möjligheterna är oändliga.
Som sagt tänker jag tända ett ljus och bara sitta och tänka på henne och alla minnen vi delat.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
💖🕯️
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon

Åh, jag slutar skolan precis klockan 13.00. Kanske blir det en tyst promenad hem då.
#3: Ja det fungerar ju precis lika fint det!
Såklart💙
🙏❤️
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Så fantastiskt fint och omtänksamt av dig att göra det här för Zadeira Calcifer 💖 jag kommer självklart att stanna upp vart än jag är i morgon och tänka på henne och även om vi inte kände varandra personligen mer än mötts i olika trådar ibland så är det en person jag minns som funnits med så väldigt länge på i fokus och som är saknad av så många av oss 🕯️ 💖
Bildkälla Pixabay
Ja vart man än är, kan man ju kolla klockan och ta ett djupt andetag även om man jobbar och bara tänka hennes namn. Finns inga regler man måste följa.
Idag har begravningen varit. Jag bad hennes pojkvän att ta bild på blommorna om tillfälle fanns i så fall delar jag med mig här. Men tänker inte fråga om det idag för jag kan tänka mig att det måste vara otroligt smärtsamt för honom idag. Jag grät en skvätt runt 13 snåret själv liksom.
Jag har fortfarande svårt att förstå att hon inte finns längre.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#10: Ja jag håller med. Satt och kollade igenom mina nr sparade i mobilen igår och såg hennes och tänkte men… vad ska jag ha detta till nu då? Känns så fel. Hon ska ju vara här liksom.