#0: Så tråkigt - hoppas att allt är bra trots allt!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Så ledsamt. Ta hand om dig!🤗
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Så trist. Ta hand om dig.
Jag hoppas att allt är okej med dig!
Hör av dig om du behöver prata/skriva eller hjälp med något.
Mvh
Mig
Tack allihopa. Mitt konto kommer ju finnas kvar, och loggar säkert in då och då av ren reflex när jag klickar runt i mina bokmärken för att kolla diverse konton. Är det nåt man vill går det att skicka meddelande så återkommer jag när jag sett det.
Livet är ungefär som vanligt. Förutom att jag skaffat mig en ny vän som är en nästan 30 år äldre som jag hjälper med hennes hundar och som hjälper mig med diverse när det behövs. Jag och katterna bor kvar där vi bor och njuter av sommaren nu. Jag har ersatt min speldator med hjälp av en polare så spelar så ofta jag orkar. Inte så mycket annat nytt som sker.
Ha en trevlig sommar allihopa!
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Kul att du berättar hur du har det nu.
Livet rullar på även om det mest består av att sova, sitta vid datorn eller läsa böcker och tidningar.
Orkar ingenting och fasar för att det skall bli en varm sommar, jag mår ännu mera skit av värme.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#5: Tack för hälsningen och roligt att du svarade.
Hoppas att du får en fin sommar du med - med dina katter och hundar även om de (hundarna) bara är till låns. 🐶
Hör gärna av dig emellanåt - det är kul att höra ifrån dig även om det sker sällan.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#7: Hundarna passar jag bara hemma hos dem, för två enorma chabrak till vovvar får inte plats hos mig! Sen hårar de så jäkligt också, haha.
Att faktiskt avgå som värd verkar omöjligt…