Depression iFokus

Depression

Etikettövrigt
Läst 280 ggr
Calcifer
9

Blommor till Zadeira

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa blev de fina blommorna som skickades till begravningen och texten. Hoppas alla som bidrog är nöjda. Sett lite fler bilder och snackat lite lätt med hennes pojkvän. Det var en fin men sorglig dag såklart.

❤️

(Har naturligtvis tillåtelse att lägga ut bilden)

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

• Redigerat 2024-06-12 17:30 av Calcifer
Calcifer
2

Insåg att en del riktiga namn stod med på bilden så har redigerat bort dem. Ifall man inte var bekväm med att de syns så öppet.

NeferNefer
1

Så vackra blommor! Vila i frid, finaste Zadeira 💖

"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon

Fridaaaa
3

Fina blommor!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2

Så fina

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Draken
1

Jättefina blommor 💖

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Soligajag1
1

Så fina blommor ! ❤️😍

HH 🙂

Calcifer
7

Jag erkänner att jag blev helt knäckt när jag fick se bilderna från begravningen. Kistan, graven, programmet… Känns så fel alltihop. Hon var inte mycket äldre än mig, och hon hade varit så positiv senaste tiden. Hennes pojkvän hade fått en motionscykel, och hon hade börjat cykla på den varje gång hon var hos honom. Först började hon med tio minuter, och bara någon vecka innan hennes bortgång var hon så stolt att hon hade orkat i femton minuter den dagen. Hon som hade kämpat så med sin vikt. Vi hade delat en massa bilder på oss själva, när vi gjort saker som för oss var svåra men enkla för de flesta: som duscha, diska, promenerat, handlat, osv. Peppade alltid på varandra.

Dagen kändes liksom inte komplett om vi inte utbytt åtminstone nåt sms. Ofta rena smörjan, eller typ skelögda selfies, men kändes så… ja men som om det bara skulle vara så.

Och nu är hon borta och jag saknar henne så fruktansvärt mycket. Har gråtit sen jag såg bilderna. Det blev så verkligt helt plötsligt. På riktigt. Hon kommer aldrig mer tillbaka. Kommer aldrig mer få se hennes fina leende när hon stolt visar att hon gjort si eller så. Inga mer internskämt där vi båda brölar som älgar på våra håll åt dumheterna vi skrivit…

Känner mig trasig.

• Redigerat 2024-06-12 19:18 av Calcifer
Soligajag1
3

#7:

Ja , va jobbigt för dig.
Jag är så ledsen för din skull. Ni va fina vänner och jag förstår att man inte kan förstå att hon är borta.

Styrke kramar från mig.
Soligajag1 ❤️😍

HH 🙂

Calcifer
3

#8: Jag tror det värsta är att vi satt och sms:ade precis innan det hände. Vad det nu var som hände, det vet vi inte än. Men hon var som vanligt. Smsade med mig och sin pojkvän och några till. Skickade en glad selfie på sig själv där hon myste på balkongen. Sen blev det tyst bara. Och en vecka senare ringer hennes pojkvän.

Fy fan alltså.

Tarotstollan
0

😢

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
1

#9:

Ja, , verkligen konstigt, , 🤔😕

Man tänker och tänker inom sig och förstår ingenting. .

HH 🙂

Lona
5

Så fina blommor.
Calcifer, jag förstår att det är oerhört tungt att förlora henne som vän, vad tusan, jag saknar henne som aldrig varit i kontakt med henne utanför iFokus.
Samtidigt känns det lite trösterikt att vad som än hände så var det under en ganska bra period och att det verkar ha gått snabbt.
Ännu ett stort tack till både dig och hennes pojkvän som delar med er av detta! ❤️
Det gör mig dessutom varm i hjärtat av den fina sammanhållningen här på i fokus, vi må ha våra skilda åsikter och vara osams men när något sånt här händer så enas vi. Tack allihop! 🌻

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com