[X] Hur ska man orka är det tänkt...
Alltså jag orkar inte. Gråter hysteriskt för jag är så hungrig och röksugen. Har rivit igenom hela lägenheten på jakt efter någon glömd cigg eller tillräckligt med pant för att köpa. Bryr mig inte ens om att jag kommer svälta en massa jag vill bara ha cigg. Och toapapper…
Kunde jag ta lån skulle jag göra det för jag vet inte hur jag ska stå ut. Hela kroppen gallskriker och ångesten är så fruktansvärd att jag riskerar att självskada för första gången på år. Men jag kan inte hantera det här kaoset av känslor. Jag dör hellre.
Jävla satan. Livet är fan inte värt nåt. Hur orkar andra utan att drivas till vansinne? Höll tummarna lite för att jag kanske skulle få någon hundring i födelsedagspresent av familjen men de glömde bort att jag ens fyllde år så.
Suck.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#0:
fy vad jobbigt. Har ingen ide på hur det kan lösas men tänker hoppas att det går lättare snart, för det förstjänar du. Du kämpar hårt , okej? Beröm dig själv , att ha slutat självskada är jättebra. Det tar tid och livet kan vara ett jävla helvete, men man får hitta något att kämpa för då blir det lite lättare.
Och till sist..
Grattis på födelsedagen!
Har du tänkt på att vända dig till kyrkan eller Röda Korset för ekonomisk hjälp.
#2: Ja tyvärr kan jag inte få hjälp därifrån.
Tråkigt att de glömde bort dig.
Mvh
Mig
Kommer få ett totalt sammanbrott. Fortfarande inget arv och jag har slut på allt, inklusive toalettpapper. Känns gött alltså.
Du kan inte kolla upp när du får arvet ungefär? Om det blir nu eller om några månader. Någon borde ju veta.
Mvh
Mig
#6: Syrran påpekade att det kan ju vara så att den som är god man åt min andra morbror kanske varit seg med att skriva under och att det är därför det dröjer. Får se om jag klarar av att ringa utan att få en massa panikattacker.
Mennnnnnnn. Varför dras saker senare för??? Hamnade på minus 10 kr på kontot nu ikväll för något jag köpte i fredags… då dras ju direkt 100 kr sen när jag får in pengar på kontot som avgift. Surt. 😭