Depression iFokus

Depression

Etikettnedstämdhet
Läst 1125 ggr
Kanin.älskaren
2019-04-30 23:56
0

.

När jag var 10 år så hände det mycket i mitt liv, för det mesta så var det dåliga saker som hände. Jag blev Deprimerad och jag vet vad Depression är så tro inte att jag blev Deprimerad bara för att jag grät mycket utom jag vet vad det är även om jag bara är 12, Jag skärde mig också. Iaf… Jag berättade inte till någon om hur jag mådde och det gjorde så att jag kände mig typ "instängd". det kändes som att mitt liv hade fastnat i en loop. Men jag sa till min mamma att jag mådde dåligt för ca 1 månad sedan och det känns som att hon inte bryr sig om att jag mår dåligt.Lxm.. När jag mådde dåligt så ville jag alltid prata ut med någon men jag vågade inte för att jag trodde att de skulle bedöma mig osv. Så har ni typ tips på hur man berättar för någon att man mår dåligt för jag är väldigt blyg så det är svårt att berätta saker :/

Lona
2019-05-03 10:39
0

Du kan skriva ett brev som du ger till din mamma eller någon annan vuxen, tex en lärare/övrig skolpersonal, en släkting, granne eller en kompis föräldrar. Skriv ungefär som du gjorde här, eller visa helt enkelt ditt inlägg. Ta hand om dig, du är inte ensam även om det känns så! ❤️

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

filopa
2019-05-10 07:37
0

Jag gick till Umo och de ville att jag skulle till bup. Då ringde kuratorn där min mamma, som jag hade bett henne att göra.