Glädjeämnen
Vad gör du för att må lite bättre? Vad gör dig extra glad? Har du några bra knep eller recept på glädje? Dela med dig!
Att umgås med vovven, det är det bästa som finns!
Tja…
Plåga mina arbetskamrater…
… med min odrägliga humor.
De kan inte fly, för då får de ju ingen lön.
😂
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#2 Hahaha!
Jag blir glad av djur. Att mysa med mina katter efter en lång dag, att spendera några timmar på Katthemmet, att mysa med mina marsvin (som bor hos mina föräldrar) och sånt.
Var snäll mot alla - bli vegan ❤
Mina två hundar och se på en riktigt bra film eller serie gör mig glad…
Det som glädjer mig är tv spel… single player med en bra historia.
Jag blir glad av att vara med min hund, men även det kan få mig på dåligt humör
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Jag gillar min träning på gym ett par gånger i veckan.
👍
Katten. När han ligger och spinner så högt han bara kan tätt intill då värmer det i hjärtat och jag får ett lugn jag inte har annars.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
jag mår alltid bättre när jag umgås med min bästa vän, även om jag har svårt för sociala situationer (utredning pågår, ingen diagnos satt )
Jag blir innerligt lycklig av att hitta hjälpmedel för mina kroppsliga besvär, det hjälper mig psykiskt också ju. Nu har jag haft menskopp i ett år, och mitt underliv kunde inte må bättre! Jag har både endometrios och vestibulit, och troligen även kronisk uretrit, så koppen har lindrat mycket vid mens. Jag kan inte längre bära bh pga reumatiska problem. Det är helt enkelt för smärtsamt. Och det är inte kul att gå utan när man har stora bröst, jag vill ha runda fina bröst som alla andra. Så jag köpte som sista chans en freebra. Och jag fattar inte att jag inte gjort det tidigare. Det är det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv och jag är verkligen så lycklig över det nu. Jag kan äntligen gå ut utan att skämmas och jag kan ha fina kläder igen!
Och just det, jag fick min nya kontinentalsäng idag. Och jag råkade somna i den. Fort. Jag som lider av insomnia. Älskar den!
Vad skiljer en kontinentalsäng från en vanlig "hästens"?
#13 De flesta hästens är nog kontinentalsängar nu. En kontinentalsäng har tre lager madrass, medan en vanlig säng endast har två. Det blir mycket skönare för kroppen :-)
Då har jag nog det; dessutom har jag bäddmadrass.