Omvänd to-do lista 2
Tidigare tråd finns här: https://depression.ifokus.se/discussion/1581457/omvand-to-do-lista
Vill bara säga också att dessa trådar, märker ni att det behövs en ny, är alla medlemmar välkomna att göra en! Dubbelkolla bara så det inte redan gjorts en ny, men dessa är det annars helt okej att ni gör en ny tråd av!
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
I dag har jag duschat, nog en vecka sen sist. Skönt men jobbigt, får mer värk av allt sträckande och böjande.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Igår diskade jag, dammsög, plockade ihop skräp osv. Idag gick jag ut med allt skräp. Skulle tvättat idag men har feber så orkar inte.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Jag har duschat, kastat två påsar fulla med plast i återvinningen och sen handlat.
Jag har plockat lite i skiten men inte kommit så särskilt långt.
Skall i alla fall gå och duscha nu och få på mig kläderna, vad som sen händer vet jag inte ännu, det beror på hur jag mår då.
Har ringt ett par viktiga telefonsamtal i dag på fm.
Skönt att ha gjort dem.
Jag har plockat, kastat och sorterat lite papper och deklarerat.
Har sorterat kartonger och plattat till dem för återvinning, har en tendens att bara låta dem stå tills jag orkar ta bort tejp och adressetiketter.
Så det brukar vara en rejäl hög när jag tar tag i det.
#7: Vet precis hur det är, fast jag har blivit bättre på att ta tag i det direkt numera. Tidigare hade jag berg av kartonger stående. Så skönt att slippa det.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ