Övrigt

16 år och vill bli misshandlad och våldtagen

2017-08-15 00:09 #0 av: Jagbehöverhjälp

Som rubriken lyder. Jag är 16 år (tjej) och Skulle vilja bli misshandlad och våldtagen.

(Vet ej vilken tråd detta passade i)

Ska försöka förklara lite kortfattat.

Tänder på underlägsenhet och har därför halvt våldsamt sex med strypgrepp, örfilar och fula ord på mig osv. Killarna jag träffat har varit dem som "backat undan" för jag vill ha ännu mer extremt. Tur är väll det.. kanske.. dock har det aldrig någonsin varit skönt med sex. Känner ingenting, bara att det nästan alltid gör ont i slidan.

Skulle vilja bli våldtagen, och förnedrad och misshandlad av män. Vill dock inte bli skadad för livet eller bryta ben osv, men ändå blodig och blå. Det är alltså inte enbart sexuellt.

Har inte varit med om något trauma. Aldrig blivit misshandlad eller sexuellt uttnyttjad.

Försöker förstå mig själv, är rädd att jag skulle kunna skada mig själv. Vet ej vad jag skulle kunna utsätta mig för. Varför är jag sån här? Hjälp

Anmäl
2017-08-15 11:30 #1 av: Levlivet

Hej!

Jag vet inte om du hört talas om sex som självskadebeteende. Du kan googla och läsa om det på nätet och det finns hjälp att få.
Tycker det låter som att du inte mår bra. För vems skull har du sex? Du nämner ju att du själv inte känner något när du har det förutom smärta. Om man är avsängd känslomässigt så kan det göra att man vill utsätta sig för extrema saker bara för att känna något. Då kan det tex blir så här.
Vet inte hur det är för dig men jag tycker att du ska söka hjälp och försöka lära känna dig själv lite bättre. Eftersom du är så ung är det jättebra att du vågar be om hjälp redan nu! Sök dig till en ungdommsmottagning i närheten av där du bor.
Lycka till!

Anmäl
2017-08-15 19:35 #2 av: Michis 08

Jag tycker personligen att du är lite för ung men det finns människor som träffas och leker sådana lekar. 

Men åter igen så är du ung. 
Så va försiktig med att utmana dem sidor. :) 

Anmäl
2017-08-19 21:06 #3 av: vallhund

http://www.rfsu.se/sv/RFSU-nara-dig/BDSMF-natverket/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Kennel o Psykologi.

Anmäl
2017-08-23 14:30 #4 av: piffochpuff288382727

Asså ja.. jag gillar ju när min pojkvän är rejält hårdhänt mot mig, jag är med i BDSM community. Jag tror dock att det är ganska normalt att vilja det här, men det gäller att själv förstå sin gräns och lära känna sig själv. Men då det här är inlagt i "Depression" så kanske det är sex som ett självskadebeteende..

Anmäl
2017-09-02 19:27 #5 av: Snowblind

#0 Jag får känslor att det är skönt med sex när jag själv är upphetsad (t.ex. att partnerns beröring känns bra). Att leka med ett finger hjälper också till. :) Jag tänker lite att eftersom du är 16år kanske du kan ta det lugnt med dessa tankar och fokusera på annat som inte har med sex och våld att göra? Kanske ett intresse om du har det eller så. För jag funderar på om det kanske kan vara en tillfällig fas som du är i just nu, en sorts osäkerhet kanske? Känner du dig ensam?

För det kanske är så enkelt att killarna du träffat nu är killar som du egentligen inte har haft sådana kärlekskänslor för? Så chilla lite är mitt råd och se om du faller för någon själ lite senare i livet och se ifall det fungerar bättre då. :) (när du blivit lite äldre alltså).

Men jag kan ju ha helt fel och om så är fallet så ignorera det jag skrivit. :) 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.