Annons:
Etikettnedstämdhet
Läst 1378 ggr
Anonym
Anonym
5/28/17, 1:24 AM

Orkar snart inte längre

Jag orkar inge mer, vill inte ha det så här längre. Är så ensam, har inte en enda vän eller någon som bryr sig. Vet inte hur jag ska orka ta mig upp och ordna upp mitt liv. Gråter och skriker om vart annat och känner mig hjälplös. Alltid den som står utanför som inga vänner har år in och år ut. Är så mkt jobbigt som hänt i mitt liv, så många människor som behandlat mig illa, så många lögner och svek. Krångel med försäkringskassan som vägrar ge aktivitetsersättning på 50% pga fysisk nedsatt sjukdom. Läkarintyg efter läkarintyg men nu efter femte avslaget ger jag upp! Och allt verkar bara byggas på med depressioner, fobier och ångest. Alla drömmar jag har går i kras pga mitt psykiska mående. Finns det fler som har det lika jävligt som jag?

Annons:
[Jbgs]
5/28/17, 1:51 AM
#1

Ja tyvär så är det många som har det så här. Den svenska psyk vården är hel kass. När du äntligen fått en tid hos dem så vill dem oftast skriva ut nån medicin å bedöva bort problemen… visst det finns bra psykologer/ kuratorer men att ha turen att träffa nån som verkligen bryr sig är väldigt liten. vet det är inte lätt att va sjuk å samtidigt hålla på å krångla med försäkrings kassan å alla intyg hit å dit. Det gör inte det hela lättare alls… man måste egentligen va frisk för å kunna va sjukskriven i detta land å det är så sorgligt. För det är så mkt att fixa med om man ska kunna lyckas va sjukskriven å få sina intyg å allt. Har varit där å vet hur det är… skriv till mig om du vill prata, för ge upp det ska du inte göra !!! Väntar på ett mess från dig !

Anonym
Anonym
6/5/17, 8:22 PM
#2

#1 Du har pm

Michis 08
8/14/17, 10:04 PM
#3

Hej, Hoppas du mår bättre. 
Dina ord kunde varit mina. :( 
Jag försöker förstå och nu tror jag att jag kan se ett ljus. 
Thomas Erikson har skrivit 2 böcker, idioter - Psykopater. 

Nu har jag en rätt klar bild över min personlighet och även börjar se varför jag hamnar i vissa djupa svackor. 

Kan du lyssna på dem så har du större chans att få ut mer av böckerna. 

Sköt om dig. <3

Upp till toppen
Annons: