Behandlingar

Brintellix - hjälp!

2017-03-21 11:58 #0 av: Emki

Började med denna nya medicin den 9 feb 5 mg varje morgon i en vecka. Höjde dosen och ligger nu på 10 mg varje dag.
Hade inga större biverkningar till en början, men någon vecka efter doshöjningen kom suicidtankar av de värsta, dånande huvudvärk med migränsymptom (ljus och ljud känslig, illamående å helt sängliggandes.)
Fick lergigan 25mgx3 mot ångest och självmordstankarna, MEN denna förbannade migrän är kvar.. har ätit den nu i ca 1,5 månad, dessa biverkningar borde väl försvinna??

Anmäl
2017-03-21 13:08 #1 av: Calcifer

För det mesta försvinner biverkningarna men inte alltid, tycker du ska ta upp det med din läkare igen så ni kan komma på en plan för hur ni ska göra.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."


Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.