Annons:
Etikettnedstämdhet
Läst 4557 ggr
Lia
Lia Skrivet av sajtvärd eller medarbetare
2016-02-15 23:39

Klagotråd

Har du haft en urusel dag? Vill du prata om det? Det är bara att vräka ur sig!

Annons:
Lia
2016-02-16 18:40
#1

Jag känner mig allmänt irriterad och rastlös och trött idag. Usch…

Calcifer
2016-02-17 12:28
#2

Efter tre dygn utan sömn sover jag sex timmar där jag vaknar kanske ett 20-tal gånger och har så detaljerade drömmar att jag kan ge ögonfärg och hårfärg på varenda person som dök upp och vilken färg mattorna var och genuint de är som minnen. Om det inte var för att rationaliteten säger att det kan inte vara minnen så skulle jag tro det.

Jag gissar att vi inte haft en apocalypse som involverade en tågstation i England fast Gävle samtidigt, en tidslinje som ändrade sig och i en verklighet hade en kompis till mig som var nanny åt två barn som var hennes biologiska men en rik familj hade adopterat dem och hon bad mig vakta dem ibland när hon inte hade lust. Fast de "rollerna" var spelade av Kate Winslet och… Cameron Diaz! I filmen. Öh. Ja. Och så Christina Ricci någonstans, ett "majsfält", en inspelning av en securitasgrej som gav mig en panikattack för jag trodde jag såg polisen brutalt mörda folk på riktigt, en biograf som slängde upp så realistiska hologram att folk trodde dinosaurierna fanns på riktigt - fast det gjorde de också så jag skulle vara rädd - sen nåt om barn födda rätt tidpunkt med konstiga ögon en enorm vulkan och ett ljus som skulle svälja allt och att jag fast jag var Anya i Buffy och Vampyrerna lyckades slå sönder ljust som skulle ge yngsta barnet två önskningar från djävulen som skulle döda alla och då fick jag önska och jag önskade att majsfältet inte fanns då blev allt vanligt men det fanns en stjärnbild som hette nåt som påminde oss om det. Inte hänt? Ok, då släpper jag alla andra detaljer som jag kommer ihåg och det var inte ett minne trots att det känns så…

Långt inlägg med gnäll men alltså vafan. Man somnar efter så länge och så drömmer man sånt där. Och där är bara ena halvan av sömnen. Andra natten var Nordkorea med, en nära vän, flygbiljetter där man fick vingar att sätta på armarna och kunde flaxa iväg, en massa skolor och drama och Emma Watson och annat konstigt. Och djur som drunknade om och om, kattungar och valpar och smådjur, som jag fick försöka hjälpa. Jag har stressat emotionellt hela natten.

Wow.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lia
2016-02-17 13:04
#3

#2 Låter utmattande! Mina drömmar är också hemskt verklighetstrogna, bara det att jag drömmer om sånt som faktiskt kan ha hänt. Så då går jag runt och tror det sen…

[Mazamizari]
2016-02-21 08:13
#4

Oftast tror jag att jag skulle mått bättre om jag bara inte fötts till människa. Eller ingen människa existerat alls. Oftast önskar jag att jag inte fötts överhuvudtaget för livet suger och människor suger de med. Jag är medveten om att alla som kommer läsa detta är människor. Och jag menar inget illa. Jag bara hatar mänskligheten. Det är inget personligt, det finns bra människor där ute. Men de flesta är rötägg.

[rumelle]
2016-02-24 18:20
#5

Jag skulle städa idag. Har istället inte gjort ett skit. Har sovit, tittat på TV, sovit, läst, pillat på datorn, gosat med marsvin, legat och stirrat i taket. Jag blir så trött på mig själv när jag inte kan få fram ork eller motivation till att göra sånt jag borde. Och så blir jag stresad och mår dåligt över att jag inte får något gjort och att lägenheten ser ut som kaos, vilket gör att jag inte orkar göra något. Suck.

Calcifer
2016-02-24 22:58
#6

#5 Känner igen mig. Jag är irriterad för att jag blir trött så fort. Handlade på stan med mamma, träffade en arbetsterapeut en stund och handlade mat. Skulle gått på bio ikväll men fick skjuta upp till i morgon för jag orkar knappt sitta upp. Och i morgon ska jag tvätta, för jag måste verkligen har ingenting rent, och sen måste jag tvinga mig själv till bion för det är sista dagen filmen går. Suck för att vara trött som fan jämt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
adamfix
2016-03-08 20:26
#7

det känns som om hela mitt liv är upp och ner just nu, jag orkar in te, kan inte och vill inte och på det hela har jag inte tid! 1. tvingar sig själv att gå till skolan 2. slår till någon utav ren ilska och ingen vilja 3. skolkar 4. åker hem

wow jag lyckades så bra idag, blir så trött på mig själv ibland

#4 jag trodde jag var ensam om att inte bara hata utan också avsky mänskligheten, vill gärna diskutera detta med dig lite mer privat, om du vill och kan osv.

[Garntroll]
2016-03-13 10:29
#8

Är så less på mitt liv just nu.  Jag får ingenting utav det som det ser ut just nu. Blääää. 🤮

Selinda98
2016-03-15 17:25
#9

Mina betyg som var riktigt bra i grundskolan (nästan bara A och B) har störtdykt totalt sen jag började på gymnasiet. Nu är det tveksamt om jag ens kommer kunna ta studenten nästa år…. 

Har ett stort prov imorgon och har inte ens börjat plugga. Varför gör jag alltid så här blir så sjukt irriterad på mig själv att jag aldrig pluggar längre utan skjuter upp det till sista sekund, eller så gör jag det inte överhuvudtaget. Varenda gång gör jag så här och varje gång tänker jag "efter detta provet ska jag börja planera  mina studier och plugga ordentligt" men det händer ju aldrig. 

Jag fattar verkligen inte varför jag inte bara kan plugga, vad fan är det för fel på mig?? Blir så frustrerad på mig själv men ändå gör jag samma sak om och om igen.

Kadoor
2016-03-15 21:26
#10

Jag känner att allt bara går åt skogen just nu..
Min psykiska hälsa blir bara värre och värre, misstänker att det är en Depression som håller på och "spökar" och gör så att jag inte orkar någonting. Kan inte ta hand om tvätten, mitt rum eller mig själv över huvud taget. Orkar knappt duscha, borsta tänderna eller så.. Men jag måste ju, så tvingar mig iaf ner till duschen åtminstone varannan dag. Vilket tar mer energi än det borde egentligen.

Jag kan verkligen inte plugga längre, i boken vi läser i engelskan läste jag typ 3 meningar sen orkade jag inte mer. Har inte ens börjat på engelskauppgiften som skulle vart inne i fredags, och kommer antagligen inte vara inlämnad på läänge. Lämnade in en uppgift idag som skulle varit inne för över en månad sedan. 
Det låter kanske inte som någonting, men för mig är det väldigt mycket då jag skötte skolan asbra i ettan på gymnasiet. Nu går allt bara nedåt och jag vet inte vad jag ska göra. Kan verkligen inte plugga, orken räcker knappt till att kliva upp på morgonen och göra mig i ordning. Vissa grejer går ju på rutin, även om det är svårt så fungerar det liiite lättare. Men allt är svårt nu för tiden, och jag orkar inte med det…

Ångesten underlättar inte heller, jag får ångest över allt jag har att göra. Det spelar ingen roll om det är någonting roligt, eller någonting som jag brukade tycka om, jag får ändå panik och vill dra mig ur. Och ändå vet jag att jag kommer ångra mig en kvart senare när jag inser vilket misstag jag begick genom att skita i det.
Tankarna, ångesten och depressionen tar verkligen över. Är så himla rädd att jag inte kommer klara gymnasiet pga det här! Börjar få mer och mer självmordstankar, och jag vet inte vad jag ska göra eller vem jag ska vända mig till.. Kan inte prata med någon om det här för att öppna sig är det svåraste som finns för mig.

Allt är fan skit. 😢

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Calcifer
2016-03-16 06:48
#11

Mår sämre och sämre, speciellt nu när psyk här verkligen leker med mitt liv och min mentala hälsa. De vägrar ge mig min medicin och utan den överlever jag inte.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lame
2016-03-16 21:56
#12

I förra värdhemmet sade värdmamman åt mig att jag behövde hjälp för jag hade allvarliga psykiska problem (jag skolkade ganska mycket då pga depression) och sen kastade hon ut mig. Så nu bor jag hos ett annat värdhem, som om det skulle hjälpa.

Och när jag behöver mina vänner som mest skiter de i mig. Jag försöker att ordna mysiga spakvällar och så.. men de nekar varje gång ''på grund av läxor'' och nu sitter jag alltid ensam i matsalen där lärarna är mina bästa vänner. 

Där ser du, du har förmodligen ett bättre liv än mig. Njut av det.

if it's meant to be
it will be


Saga85
2016-03-23 00:58
#13

Har varit vaken sedan klockan 7 i måndags, varit i skolan både måndags och idag (igår). Eller det är inte helt sant, vilade mig i någon timma när jag kom hem, men vill inte sova inatt heller. Vad fan måste man sova för, blir bara ångeststressiga mardrömmar. Det är för sent att gå och lägga mig nu, då kommer jag antagligen försova mig till de två redovisningarna jag ska ha idag. Vågar inte sova 😕

Den första får jag väl skylla mig själv för att jag måste göra då jag mådde piss förra veckan, och den andra är en rolig men ändå krävande.

Annons:
Calcifer
2016-03-23 03:55
#14

Sydde sju stygn igår, förståeligt har jag otroligt ont, så pass att jag nästan svimmade tidigare plus grät/skrek mig hes när jag råkade slå armen mot dörrkarmen. Gick till apoteket idag med mamma och bad personalen om råd kring läkemedel, då alvedon inte fungerar och jag har gjort en gastric bypass och helst inte ska äta t:ex ipren. Personalen sa att de inte vågade rekommendera något pga risk för blödningar och sa att jag borde ringa 1177 och rådfråga dem. De säger att jag måste åka till akuten för att få smärtstillande på recept, för så himla ont ska jag inte behöva ha att jag inte kan sova eller ens ta på mig jackan utan hjälp (eller byta kläder, etc).

Kommer till akuten, får vänta en dryg timme, sen träffar jag läkaren och jag förklarar läget noga. Alvedon fungerar om jag har väldigt mild huvudvärk men inte om jag har riktigt ont någonstans. Sitter med tårar i ögonen och är alldeles hes och snoring och rödgråten.

"Åk hem och ta alvedon."

Jävla. Fucking. Rövjävel.

"Men de fungerar ju inte, det här är inte hållbart, jag har så ont att jag skriker!"

"Ta sex stycken alvedon på en gång, då ska det hjälpa."

Fy fan för vården. Fy i helvetes fan för vården vad jag hatar dem.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2016-03-24 11:39
#15

Jag hatar människor som skuldbelägger de som mår dåligt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Kadoor
2016-03-24 19:12
#16

Är så otroligt trött på att alltid känna att det är mitt fel att jag inte orkar hålla uppe kontakten eller vara social hela tiden med människor, pga min mentala ohälsa och på grund av att jag lätt blir utmattad mentalt om jag är mycket kring människor. Det blir alltid bråk och tjafs efter ett tag, eller så ignorerar folk mig… Jag är så himla trött på att alltid känna att jag måste hålla uppe kontakten, vara 100 % glad hela tiden osv. för att det ska vara bra mellan oss. Ansvaret är f*n inte bara mitt!
Att jag blir irriterad och arg lätt, speciellt dagar när jag mår väldigt, väldigt dåligt, underlättar ju inte heller.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Calcifer
2016-03-25 10:28
#17

#16 Jag håller med till 100%.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Mazamizari]
2016-03-28 12:44
#18

Den här påsken var jobbigare än vanligt. Antar att jag var så utmattad efter att varit ute och haft min verksamhetsförlagda utbildning så tålde jag verkligen inte någon kontakt överhuvudtaget. Ett samtal med mormor som varande i ca två år i fredags under min födelsedag har tröttat ut mig hela helgen. Orkade inte ens sitta bland släkten igår då det var påskmiddag.  Fattar inte att det ska vara så jobbigt att umgås med folk. 

Och imorgon börjar nästa kurs och jag förstår inte hur jag ska orka med den. Jag vill bara att veckan ska ta slut så det blir helg igen.  Fast hur ska jag orka med att vara värdinna för gästen som kommer då? Jag kommer vara helt krossad nästa vecka efter all denna kommunikation med folk.

Jess89
2016-03-30 13:54
#19

Känner mig så frustrerad över att jag aldrig lyckas få klart min skoluppgift. Hur mycket jag än kämpar går det bara inte. När jag väl försöker slutar det bara med att jag gör annat eller blir frustrerad över att det inte går som jag vill. Jag vet att det är något som måste göras. Så det är väl bara och kämpa vidare tills det går.

Under påskhelgen lyckades jag även göra illa axeln. Känner att turen verkligen är på min sida. Fast o andra sidan går det förhoppningsvis över snart.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

ringnos
2016-03-31 16:06
#20

#19 känner med dig, mina skoluppgifter får lida rätt mycket nu också. Blev rejält mörbultad hos psykologen igår, och är nu utslagen i mensvärk. Blir så stressad och frustrerad att jag inte förmår mig att koncentrera mig. 

Uff, idel krämpor. Det är sol ute iaf,

Annons:
Jess89
2016-03-31 21:12
#21

#20 Vad jobbigt! Kämpa vidare du fixar skoluppgifterna du med. 🙂*pepp pepp* Då min skoluppgift ska vara inne i morgon har jag fått några rader nedskrivna. Även att det har tagit emot något fruktansvärt.

Jag förstår precis dina problem är precis likadan. Har haft över en månad på mig men ändå knappt lyckats skriva något. Vi får peppa varandra. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Lia
2016-03-31 21:32
#22

Idag berättade pojkvännen att han inte fick förlängd anställning på jobbet, så det blir att söka nytt hela helgen… Suck 😕

Sparklingponi
2016-04-04 16:10
#23

Min katt är sjuk, jag har inga pengar. Jag har tvingats flytta hem till mina föräldrar en tid igen (jag är 22 år och flyttade hemifrån när jag var 16). 
Träffade en person som jag blev tillsammans med, efter ett halvår av pendlande genom sverige så fick jag frågan om jag ville flytta in. Jag ville det. Allt blev mycket sämre. Aldrig visste jag att personen var så elak och manipulerande. 
Och detta hade jag sagt upp min lägenhet för. Så himla orättvist. Visst man kan säga att jag får skylla mig själv, men vissa saker visar sig inte förrän man har provat?

Mina föräldrar bor i skogen på en gård. Dom har själv tre katter men vill inte ha min katt här. Han är världens snällaste, men dom tar inte in och matar sina katter. Dom ställer ut lite mat ibland. Min katt är van att vara både inne och ute. 
Dessutom tjänar min mamma pengar på sina tre katthonor och därför är inte min kastrerade hane lika mkt värd för henne.

Jag går runt med en ångest. Konstant oro över allt. Bör nämna att jag gick igenom en period av cancer 2014-2015.  

Jag har bättre dagar och sämre dagar helt klart. Men ibland är det jobbigt. 

Hur ska jag ha råd att få min katt frisk😭 Kommer få en liten lön i slutet av månaden och förra månadens lön är nästan slut. Pga flytt osv har jag nu inte jobbat på ett par veckor och har inget nytt jobb heller. Är uppskriven på en vikarielista på en förskola men det verkar inte bli mycket..

Tack för att jag fick klaga!

Wowy
2016-04-04 22:43
#24

Är deppig för ingenting… Orkar bara inte.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Wowy
2016-04-04 23:22
#25

Jag är bara så himla fel. Jag har inget att klaga på och ändå mår jag så dåligt och klagar.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Emelie-E
2016-04-07 18:41
#26

Allt är bara kaos och jag är trött på att behöva kämpa ensam. Orken börjar försvinna helt.

Kadoor
2016-04-08 21:56
#27

Har gått runt och varit konstant ledsen i flera dagar i sträck nu, vilket tär på mig. Jag vet inte varför jag är ledsen, det har inte hänt någonting så jag antar att det är min Depression som spökar. Är så trött på min ångest just nu också, jag vill bara må bra! Önskar att jag vågade eller kunde söka hjälp, men det gör jag inte… Känner mig så ensam också.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
ringnos
2016-04-15 18:44
#28

sitter på mitt jobb. som jag hatar. så. mycket.
eller ja, jobbet i sig är ok, men kollegor är arbetsskygga och lämnar mig med massa ansvar som jag i egenskap av timmis inte ska ha. Vill bara låsa in mig. Bara 3½ timme kvar nu. bleh.

Hoppas ni andra har det ok!

Liv03
2016-04-23 09:08
#29

Det känns som att jag lever för att jag måste. Jag är livrädd för SD, rasisterna i klassen blir bara fler, min ätstörningar blir bara värre och värre för varje vecka, jag mår sämre och sämre för varje dag och jag hatar att gå till skolan, jag hatar inte att gå till skolan för att det är tråkiga lektioner utan pga alla rasister, homofober och sexister. Jag har berättat att det finns många rasister i skolan för mina föräldrar men det svar jag får tillbaka är: sånt är livet, alla människor är inte som du, alla tänker olika. Jag har funderat på självmord men det har blivit ett nej. Om alla antirasister som mår dåligt över hur världen ser ut idag tar självmord, då finns det inga kvar. Jag vill verkligen inte leva, jag har ingen framtid, men jag måste leva. Det känns som om jag är på väg mot helvetet, jag mår sämre för varje dag och jag vill bara försvinna. Ibland blir jag Deprimerad bara för att jag är Deprimerad, att jag mår dåligt för att jag har förstört mitt liv, typ. Något jag kan tipsa om är att skriva noveller. Jag testade för en vecka sedan, det hjälper för stunden iallafall, jag brukar skriva om mig själv, om mina tankar och problem. Något som också kanske funkar är att spela musik (jag spelar fiol), eller måla/skapa konst. Det hjälper mig att sätta tankarna någon annan stans en stund.

Wowy
2016-04-24 16:52
#30

Just idag känner jag mig helt matt och orkeslös. Är arg på mig själv för att jag inte orkar skypa med min kusin. Jag går ut på balkongen och funderar på hur det skulle vara att klättra ner. Jag vill inte dö, men jag vet inte riktigt hur jag ska leva.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Tzuki
2016-04-27 12:36
#31

Känner mig så sviken och förrådd och vill bara spy. Just nu så känns det väldigt lockande att bara skära sönder både armar och ben och vänta på att något blir bättre… Han bryr sig ändå inte, finns ju en ny tjej i hans liv som kommer ersätta mig på alla plan så jag förstår inte varför jag inbillar mig att det spelar någon roll vad jag gör..

Lizelda
2016-04-28 16:08
#32

Mår så fruktansvärt dåligt och känner mig bara som en hemsk och självisk människa..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Lizelda
2016-05-02 23:21
#33

Kan inte sluta gråta och vill bara somna och inte vakna mer..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Kadoor
2016-05-03 20:51
#34

Livet känns som ett rent helvete. Jag orkar seriöst inte med det här mer.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
Tzuki
2016-05-06 19:58
#35

Mår skit och allt bara kommer på en gång och jag pallar inte göra någonting av det jag måste göra och jag vill bara att hon ska skriva.. Något litet bara, fast jag avskyr henne just nu så saknar jag henne så mycket att det gör ont.. Men vad spelar det för roll, hon har kul och har inte en tanke på mig ändå så.

Calcifer
2016-05-07 17:06
#36

Ekonomin går mer och mer åt helvete för att det strular så jävligt med fk. Har ingen mat, ingenting att dricka (mår illa av vatten, i värsta fall kräks jag upp det), inget diskmedel = köket ser ut som ett helvete, inget schampo, ingen tvål, inget tvättmedel = börjar få slut på kläder och ser ut som en slusk, och inga pengar för att hämta ut medicin på måndag och inga pengar på mobilen eller busskortet. Så jävla körd.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Wowy
2016-05-07 18:37
#37

Det verkar som att jag är på väg ner i en svacka igen. Lagom tills man slutar nian.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

[Mazamizari]
2016-05-10 20:58
#38

Vad gör man när en av ens värsta farhågor går i uppfyllelse? Det blir bara värre ju mer tid som går, för varje timme som tickar förbi så tänker jag bara mer på det.  Det är det enda jag tänker på. Jag kan inte sluta gråta över det. För jag vet inte ens vad jag ska tänka eller göra. Är så förvirrad. Alla säger bara att jag ska sluta tänka på det värsta, sluta vara så överdramatisk, men jag kan inte. Jag sitter bara och läser de värsta sakerna. Och även om jag inte ens läser om det så är det bara de värsta sakerna jag tänker på. Jag trivdes bra med att vara en hypokondriker som bara överreagerade över små saker. Det var fint det.

[Mazamizari]
2016-05-13 09:06
#39

Kan inte veckan bli lite sämre eller? Känns som det behövs. Putta ner mig lite till livet. Släng in något mer. Underbart.

Anonym
Anonym
2016-05-16 17:30
#40

För första gången på över ett år känner jag för att hoppa.

Farwuq
2016-05-16 18:00
#41

Jag har ont överallt och känner mig mörbultad.

😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Anonym
Anonym
2016-05-17 11:03
#42

Allt är fortfarande skit. Minsta lilla misslyckande får mig att känna mig värdelös och börja gråta. Jag vet inte vad jag gjorde för fel. Allt är borta.

Anonym
Anonym
2016-05-17 11:05
#43

Världen skulle vara så mycket bättre om jag inte fanns. Varför föddes jag egentligen. Alla hatar mig. Jag mår så dåligt, och alla mår dåligt av att vara i närheten av mig.

Anonym
Anonym
2016-05-17 11:07
#44

Skulle bara behöva komma bort från allt. Mår så uselt nu att jag inte orkar med att äta eller resa mig ur sängen. Jag kommer dö såhär.

Anonym
Anonym
2016-05-17 11:09
#45

Undrar bara vad jag gjorde för fel? Vad gjorde jag för att alla ska hata mig såhär? Vad gjorde jag? Nu hatar jag till och med mig själv.

Calcifer
2016-05-29 11:02
#46

Avskyr människor som antar saker och vräker ur sig okänsliga saker höger och vänster. För i helsike, om du inte vet hur en person verkligen mår förminska inte deras problem med en hånande ton, du har ingen aning om hur stor skada du kan göra! 😡


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Farwuq
2016-05-29 15:13
#47

Jag känner mig kass i dag som om feber var på "g".😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Agafia
2016-06-10 00:25
#48

Känner mig grinig ,gnällig OCH lättretlig , har tryckt i mig choklad men det hjälpte Inte …… Hoppas det känns bättre i morgon…

Annons:
Lizelda
2016-06-10 02:39
#49

Skar mig igår igen och mina tics är tillbaka.. Jag vill inte dö, jag vill bara att något positivt ska hända…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Calcifer
2016-06-14 14:50
#50

Christina Grimmie är ihjälskjuten. Jag har följt hennes youtube sen 2009. Är helt knäckt, fattar inte vart fan världen är på väg. Grinar och vill inte mer.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lizelda
2016-06-15 13:55
#51

Jag trodde det skulle  vara sommar nu men det känns mest som en regnig höst som aldrig kommer passera..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Agafia
2016-06-15 22:30
#52

Ibland undrar jag HUR otroligt ologiska mina medmänniskor kan vara , det riktigt kryper i mig…….. Jag tycker inte om den egenskapen hos mig

Calcifer
2016-06-16 03:08
#53

Saknar en internetvän men skäms för mycket för att ta första steget till försoning.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Mazamizari]
2016-06-17 11:19
#54

Och så droppade humöret rejält när man tillslut mådde bra. Bara vips så mår man dåligt igen.

Calcifer
2016-06-17 11:21
#55

Ännu mer strul med FK. Får förmodligen inte mina pengar fören i juli/augusti. Blir en rolig sommar….


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Farwuq
2016-06-20 07:40
#56

Här är det torrt och eländigt. Vi har gula gräsmattor och grödorna tar stryk.
😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Agafia
2016-06-20 08:29
#57

Och här regnar det mest och är kyligt

Calcifer
2016-06-20 08:40
#58

Samma här. En pissig sommar än så länge, inget att njuta av alls. Jag fryser typ jämt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Mazamizari]
2016-06-20 17:29
#59

Allt är bara sämst.

[Mazamizari]
2016-06-20 22:08
#60

Jag förstår mig one på mig själv. Jag borde försöka sova istället men allt jag kan göra är att ligga och typ gråta för mig själv. Jag tror inte ens jag har något att gråta för. Allt bara känna så hopplöst och meningslöst och dåligt inombords. Jag tror att jag typ saboterar för mig själv. Så att jag ska må dåligt. Känns som så. För det var ju meningen att jag skulle må bra nu. Men jag vill bara hem. Det är inte kul. Det bara suger. Alltihopa. Jag vill bara hem till min dator och mina spel och låtsas som om resten av världen inte finns. För den suger. Och jag mår så dåligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen och jag vet inte vart alla dåliga tankar ska få utlopp. Det är väl därför jag skriver det här. I ett försök att tömma huvudet så det blir tyst och tårarna slutar rinna. För jag har ju egentligen ingenting att må dåligt över och allt som gör mig ledsen är bara mitt fel. Jag förstår inte varför jag inte kan låta mig själv må bra. Jag vill ju bara slippa den här känslan inombords. Men trots det så saboterar jag allt så den kommer tillbaka. Kanske borde gå offline totalt istället fast då skulle jag väl förtvina under trycket att ensamhet. För jag är så hopplös att jag inte klarar av varken det ena eller det andra.

Calcifer
2016-06-20 22:49
#61

#60 Fast, det där "ingenting" att må dåligt över… är det verkligen sant? Och även om det är det, betyder det inte att dina känslor eller tårar är mindre värda. Jag kan typ spilla mjölk och sen gråta en timme över det - egentligen är det inte just mjölken som gör det, utan allt annat i mitt liv, men det liksom triggas av nåt så enkelt. Slog i tån häromveckan, gjorde ont i tio minuter men likt förbannat låg jag och grät i nästan tre timmar.

Det är okej. Man får känna så. Man får gråta och släppa ut det. Även om det är "ingenting". ❤️


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Mazamizari]
2016-06-21 08:04
#62

#61 Tack, jag behövde verkligen få höra det <3

Annons:
Agafia
2016-06-21 10:03
#63

När jag hade ångest fick jag rådet att gråta flera gånger om dagen för att inte vända det inåt . Gråta på beställning ? Då behöver du något som triggar igång dig . Tex . Att slå i tån , se en sorglig film , att något du försöker fixa ihop inte fungerar Osv. Då kommer allt ut , även annat du behöver sörja klart över . Under gråt utsöndrar kroppen Endorfiner som får oss att må bättre , att slappna Av i kroppen , bli lugnare .

Anonym
Anonym
2016-07-05 08:40
#64

Stunden då man inser att allt som fått en att klara av de senaste åren kommer försvinna eller redan är borta. Det är nog redan borta. Och jag vet inte hur jag kommer fungera i höst med all stress och allt. För det som gjorde att jag kunde hantera stressen och alla dåliga känslor är borta. Ännu en gång kommer jag bara sitta ensam igen i skolan för att jag är värdelös när det kommer till människor.

Agafia
2016-07-20 17:40
#65

Ibland blir jag så trött på mina medmänniskor fast jag inte vill , mitt tålamod räcker inte till för alla som missförstår , förvränger och inte fattar vad jag säger . Utan på något konstigt sätt får för sig att alla vill dom illa , dömer dom , ser ner på dom osv.osv. Herregud , kan vi någon gång föra en normal diskution utan " jag blir kränkt " ?

Calcifer
2016-07-20 18:06
#66

Hittar inte tvättmedlet och jag hade egentligen en extremt välbehövd tvättid nu. Får vänta till 06 den 22:a för som det är nu finns det ingenstans och har ingen möjlighet att köpa nytt idag. Suck.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Anonym
Anonym
2016-07-24 18:35
#67

"Jag kunde inte bry mig mindre", ett meddelande från min bästa vän efter jag skickat meddelande om en sak som gjorde mig lycklig. Tack för att du fick mig rota upp rakbladen som jag slängt för 15 minuter sedan eftersom jag var lycklig.

Upp till toppen
Annons: