Annons:
Etikettnedstämdhet
Läst 712 ggr
blåbärspajen
8/26/17, 10:51 PM

blev extremt deprimerad

Hej

Jag vet inte riktigt vad som hänt men för 1 vecka sen blev jag extremt Deprimerad, det kom direkt utan förvarning. Har haft deppiga perioder innan men aldrig så här.. 

Jag började bråka och ta avstånd från min pojkvän som jag är otroligt kär i, och idag gjorde jag slut.. fattar inte vad jag håller på med. Har suttit och gråtit hela dagen.. 

Vet inte vad jag ska göra är helt förstörd :.(

Annons:
Calcifer
8/26/17, 10:57 PM
#1

Finns det någon du kan prata med om detta?

Kan du vara ärlig med din pojkvän - nu ex - och försöka förklara vad det är som pågår inom dig, att det inte har med honom att göra, att du inte menade att göra slut men det är bara ett sånt kaos i ditt huvud just nu att du inte riktigt vet vad du gör?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

blåbärspajen
8/26/17, 11:08 PM
#2

#1 ne jag vill inte prata med nån om de..

Jag försökte förklara att jag gjorde slut för att jag inte mår bra men han tolkar det givetvis som att jag inte är kär i honom vilket inte är fallet. 

Att göra slut med honom gjorde mig ännu mer deppig.. fattar inte vad som händer :(

Calcifer
8/27/17, 12:00 AM
#3

#2 Det enda som kommer hjälpa är att prata med någon om det. Om du mår så dåligt som du säger så finns risken att du inte bara förstör ditt förhållande men vänskaper också då det som sagt verkar vara kaos i ditt huvud och bland dina känslor. T:ex kurator skulle jag säga om du inte vill prata med en vän eller dina föräldrar eller liknande.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Aleya
8/27/17, 2:28 AM
#4

Visst har du haft någon liknande episod för nått år sedan? Jag skulle rekommendera att du söker hjälp så du kan lösa problemen så det inte fortsätter på samma sätt i all evighet.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

blåbärspajen
8/28/17, 11:26 AM
#5

#4 Hade jag? jag kommer faktiskt inte ihåg..

blåbärspajen
8/28/17, 11:28 AM
#6

Men idag fick jag min mens och känner mig glad igen.. fattar fortfarande ingenting.. det kan ju inte bara handla om PMS?

Har iof haft extrema problem innan med Pms då jag oftast låg och grät 3 dagar innan mensen och kunde inte ens gå till skolan..

Annons:
Aleya
8/28/17, 11:59 AM
#7

#5 jag har för mig i mitt stilla sinne att du mådde väldigt dåligt för något år sedan och skrev om det mycket då. Så det är därför om du vet med dig att du mår dåligt/blir Deprimerad nu och då att du kanske bör söka hjälp för det.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

blåbärspajen
8/28/17, 11:15 PM
#8

Min kille gick ut å festade och träffade en 18 åring istället. Så nu är jag ännu mer deppig.

blåbärspajen
8/28/17, 11:15 PM
#9

eller mitt ex, vi hade precis gjort slut..

Michis 08
9/14/17, 7:58 PM
#10

Har du ork så rekommenderar jag att du lyssnar på lev livet fullt ut. ;) 

Där tar dem upp om känslor/relationer - Kan va bra att lära sig att förstå hur man omedvetet agerar ut vissa mönster. 
Hoppas att du mår lite bättre . 
/m.

Upp till toppen
Annons: