Annons:
Etikettnedstämdhet
Läst 1434 ggr
nikkaluokta
7/17/17, 3:58 PM

Helt nere

Jag mår… Inte alls! Jag har ingen motivation alls, inte till nåt! Vaknar varje dag å funderar på hur jag ska orka ta mig genom dagen! Ca var 3:e dag bryter jag ihop totalt å gråter så jag knappt får luft å ja ångestattack helt enkelt! Jag är så sjukt trött av livet, inte på livet… Allt jag gör är biter ihop, låtsas å håller fasaden uppe! Fröken duktig fröken fixa hit å dit åt allt å alla… Men jag har ingen ork i gen motivation! Kan inte säga nej för då får jag dåligt samvete… Varje minut är en kamp mot gråten! Å ibland kommer faktiskt tanken… Hade jag inte haft mina små killar hade jag avslutat mitt liv för jag orkar inte mer… Har i botten adhd/asperger å äter både Strattera å Lamictal men det känns inte heller som nåt som hjälper… Skulle va skönt å få en paus, andas… Slippa jobba å bara va… Som det är nu så kommer allt gå åt h-vete…

  • Redigerat 12/18/20, 4:56 PM av Lia
Annons:
Aleya
7/17/17, 4:02 PM
#1

Har du ingen kontakt med psykiatrin?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

nikkaluokta
7/17/17, 7:11 PM
#2

Jo men det är jättejobbigt för det är så svårt att berätta å så har jag svårt med verbal kommunikation… Funderar på att kopiera detta inlägg å ta med mig! Jag kan ju förklara när jag skriver…

Aleya
7/17/17, 7:46 PM
#3

Alltid bättre att skriva ner så man minns.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Niklas
7/18/17, 11:02 AM
#4

Ja, och kan du inte läsa det kan du lämna över det så att dec år läsa själva.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Calcifer
7/26/17, 6:50 PM
#5

Jättebra att skriva ner innan det du vill säga. Antingen mer i brevform, som du ger till dem, eller stödord och små anteckningar så att du kommer ihåg att få fram det du vill ha sagt. De gånger jag ringt t:ex psykakuten eller liknande har jag alltid haft ett papper framför mig med punkter på av saker jag verkligen måste få fram. Och så säger jag alltid "om jag låter formell nu är det för att jag skrivit ner vad jag vill säga, för det är viktigt att allt blir sagt". De har bara uppskattat det.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: