Övriga depressioner

Helt nere

2017-07-17 15:58 #0 av: nikkaluokta

Jag mår... Inte alls!
Jag har ingen motivation alls, inte till nåt! Vaknar varje dag å funderar på hur jag ska orka ta mig genom dagen! Ca var 3:e dag bryter jag ihop totalt å gråter så jag knappt får luft å ja ångestattack helt enkelt! Jag är så sjukt trött av livet, inte på livet...
Allt jag gör är biter ihop, låtsas å håller fasaden uppe! Fröken duktig fröken fixa hit å dit åt allt å alla... Men jag har ingen ork i gen motivation! Kan inte säga nej för då får jag dåligt samvete...
Varje minut är en kamp mot gråten! Å ibland kommer faktiskt tanken... Hade jag inte haft mina små killar hade jag avslutat mitt liv för jag orkar inte mer...
Har i botten adhd/asperger å äter både Strattera å Lamictal men det känns inte heller som nåt som hjälper...
Skulle va skönt å få en paus, andas... Slippa jobba å bara va... Som det är nu så kommer allt gå åt h-vete...

Anmäl
2017-07-17 16:02 #1 av: Aleya

Har du ingen kontakt med psykiatrin?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios

Anmäl
2017-07-17 19:11 #2 av: nikkaluokta

Jo men det är jättejobbigt för det är så svårt att berätta å så har jag svårt med verbal kommunikation... Funderar på att kopiera detta inlägg å ta med mig! Jag kan ju förklara när jag skriver...

Anmäl
2017-07-17 19:46 #3 av: Aleya

Alltid bättre att skriva ner så man minns.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios

Anmäl
2017-07-18 11:02 #4 av: Niklas

Ja, och kan du inte läsa det kan du lämna över det så att dec år läsa själva.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök iPad for Work Om du vill använda iPad på riktigt.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.